Klachtenregeling
Heeft u een vraag?
Op het stoomdiagram ziet u bij wie u terecht kunt.
Als u een klacht heeft kunt u altijd terecht bij de schoolleider.
Mocht een gesprek met de schoolleider niet leiden tot een oplossing dan kan er een gesprek worden aangevraagd met de interne vertrouwenspersoon (Charlot Janssen en Caroline Hoefnagel).
Vertrouwenspersonen Conexus
Conexus heeft ook 2 vertrouwenspersonen van Vertrouwenswerk.nl; Roy Ploegmakers en Eefje van Antwerpen.
Roy Ploegmakers
Royploegmakers@vertrouwenswerk.nl of 06-4808 8774
Eefje van Antwerpen
Eefjevanantwerpen@vertrouwenswerk.nl of 06-2863 6387
Heeft u een klacht?
Het onderwijs aan het kind en de ontwikkeling van de school is er alleen maar mee gediend als alle betrokkenen binnen de school open en met oog voor ieders verantwoordelijkheden met elkaar communiceren. Dit neemt niet weg dat het ook kan voorkomen dat de ouder en de school niet tot een oplossing komen of dat de klacht dermate zwaar is dat het wenselijk is dat een extern persoon zich over de klacht buigt. Het is dan mogelijk om de klacht (schriftelijk) neer te leggen bij het schoolbestuur van Conexus.
Conexus heeft zich voor de behandeling van klachten aangesloten bij de 'Landelijke Klachtencommissie voor het openbaar en het algemeen toegankelijk onderwijs (LKC)'.
Stichting Conexus en Klachtencommissie
Takenhofplein 3
6538 SZ Nijmegen
024 - 373 39 60
E-mail: info@conexus.nu
Website: www.conexus.nu (klik hier voor de directe link naar de klachtenregeling)
Daarnaast kunt u met een klacht terecht bij een onafhankelijke, landelijke klachtencommissie.
Stichting Onderwijsgeschillen
Postbus 85191
3508 AD Utrecht
Ook kunnen vragen telefonisch beantwoord worden:
030-2809590.
www.onderwijsgeschillen.nl